Üzleti előnyt kínálunk!

Középpontban az Ügyfél

iCRM
Egy vállalat sikerének titka az ügyfélkezelés, az ügyfelekkel való kapcsolattartás hatékonysága. Ebben nyújtanak segítséget az úgynevezett ügyfélkapcsolati (CRM) rendszerek. A mobil eszközök (tabletek, okos telefonok) terjedésével a kereskedő munkatársak hatékonysága jelentősen javulhat. Az eszköz önmagában csak egy játékszer, szüksége van a mobileszközökre optimalizált szoftverekre is. A címre kattintva egy egyszerű mobil CRM demót láthat.

Reflex – Referencia lexikon
Az eladási tárgyalások egyik leghatékonyabb eszköze a referenciák bemutatása. A referencia kezelő alkalmazás segítségével a cég nyilvántarthatja a legfontosabb referenciáit, azokat tetszőleges ismérvek alapján rendezheti, gyűjtheti. A rendszer szabadon paraméterezhető, minden cég a saját tevékenységi körének és igényeinek megfelelő adatokat tarthat nyílván az ügyfeleiről. Rendszer beruházást nem igényel, használata egyszerű. A címre klikkelve szabadon kipróbálható.

iTicket – Ügyfélszolgálati rendszer
Minden szolgáltató cég számára fontos feladat az ügyfélszolgálati megkeresések áttekinthető, világos nyilvántartása és követése. Erre szolgálnak az ügyfélszolgálati rendszerek. A program segítségével egy cég tetszőleges számú partnerével, és tetszőleges számú projekttel kapcsolatban kezelheti a jegyeket (hibákat, igényeket, kéréseket, kérdéseket). A rendszer beruházást nem igényel, könnyen kezelhető, azonnal használható. A címre klikkelve szabadon kipróbálható.

 

Megalapozott döntések

iPO – Vevői rendelés kezelő rendszer
Minden vállalatirányítási rendszer alapja a vevői megrendelések nyilvántartása, követése, és számlázása. Amennyiben cégének még nincs integrált vállalatirányítási rendszere, és nem tudja, hogyan kezdjen hozzá cége “automatizálásához”, Önnek erre a szoftverre van szüksége. Nincs hardver beruházás, nincs szüksége informatikusra, az üzemeltetés terhét is levesszük a válláról. Csak a használat után fizet. A címre klikkelve szabadon kipróbálható.

InBIS – Integrált Vállalatirányítási rendszer
Egyszerűbbé teszi a munkát, növeli a termelékenységet és azonnali hozzáférést biztosít az adatbázisban levő információkhoz. Oracle adatbázis alapú, kliens/szerver felépítésű vállalatirányítási rendszer, amely rugalmas moduláris szerkezetű, a felhasználó cég igényei szerint igazítható. Egy olyan megoldást nyújtunk Önnek és munkatársainak, amelynek segítségével megállja a helyét az egyre erősödő piaci versenyben. Rendszerünk alkalmazásával hatékonyabbá teheti, fejlesztheti vállalati folyamatait, sőt időt takaríthat meg.

Az InBIS célterületei a kis-, és középvállalatok, illetve a termelő, szolgáltató és kereskedő vállalatok. Ezen belül is olyan vállalatoknak ajánljuk legfőképpen, amelyek széles ügyfélkörrel, több telephellyel és raktárral rendelkeznek. Azonban az InBIS rugalmasan moduláris felépítettség miatt lehetőség van egyes modulok kiiktatására. Így a több telephely és a raktár nem kizárólagos feltétel.

InBIS light
A népszerű InBIS integrált vállalatirányítási rendszer kisvállalati verziója. Használata egyszerű. Az igény felmerülése és a rendszer éles indítása között mindössza néhány hét telik el, és szinte azonnal kézben tarthatja cége pénzügyeit. Nincs szükség hardver és szoftver beruházásra, nincs szüksége cégének informatikusra, a rendszer nagy biztonságú adatparkban fut, ahol az üzemeltetés, mentés, archiválásterhét teljesen levesszük a válláról. Önnek a cége alaptevékenységére kell koncentrálnia.

ErIBIS – Integrált biztosítási alkusz rendszer
Komplett biztosítási bróker rendszer, mely lefedi az ügyfélszolgálati (front-office) tevékenységeket, valamint a háttér ( bvack-office) funkciókat (pénzügy, számlázás, jutalékelszámolás, stb…) egyaránt. Modulok: vagyonbiztosítás, gépjármű biztosítás (vállalati flotta és lakossági), személybiztosítás, utasbiztosítás.