Üzleti előnyt kínálunk!

iTracktion Eszköz Kezelés

Gondolkodott már azon, hol vannak az eszközei és a felszerelései?

iTracktion Eszköz Kezelés a válasz 

Ahogy nő a cége, egyre több munkatársa lesz. A létszám növekedésével, az eszközeinek a száma is folyamatosan nő. A növekedés folyamán egyre nagyobb erőfeszítést és odafigyelést igényel az eszközök kezelése, mely egyben egy meghatározó tényezője a hatékonyságnak is.

Az eszköz és raktár kezelés rendkívül időrabló és unalmas tevékenység. Amennyiben manuálisan végzik, egyre nő a hibázás esélye. Azon cégek, akik felismerték ennek a hatékonyságra gyakorolt hatását, egyre nagyobb számban vezetnek be eszköz kezelő szoftvert, melynek segítségével az eszközök követése automatizálható.

 iTracktion használatának előnyei

 Időt takarít meg – Az iTracktion az eszközei összes fontos adatát tárolja, ami azt jelenti, hogy bármely eszköz információjának visszakeresése másodpercek kérdése. Megadja a várható karbantarási napokat, így könnyebben tervezheti az adott napi termelést. Nem fogja meglepetésként érni az eszköz kiesése, miután a rendszer időben figyelmezteti.

 Növeli a pontosságotAz automatizálás azért is javasolt, mert csökkenti a hibázás lehetőségét. Az eszközkezelés manuális végzése során az olyan adatok, mint a beszerzés dátuma, ára, helyszíne, az eszköz használója, és egyéb részletek könnyen elírhatóak. De a szoftver segítségével ez a munka pillanatok alatt elvégezhető nagy pontossággal. Az esetek többségében eddig ilyen célra táblázatokat használtunk, melyeket egyszerű használni, de bonyolult aktuálisan tartani. A szoftver azonban ezeket a táblázatokat másodpercek alatt precízen elkészíti.

 Eszközfelelősség  – Az iTracktion segítségével az eszközök átadás/átvétele, vagy helyszínek közötti mozgatása automatizálható. Abban is segít, hogy az adatokat könnyebben módosíthassuk, minden pillanatban aktuálisan mutatja az eszköz állapotát, megkönnyíti az időszakos vagy év végi leltározást.

 Pénzt takarít meg – Természetesen! Az időmegtakaritás végülis minden esetben pénz megtakarítást is jelent. Manuálisan végezve ezeket a tevékenységeket komoly emberi erőforrást – létszámot, munkaidőt jelent. Ezen kívül a szoftver használata a hibázási lehetőségek csökkentésével is pénzt takarít meg Önnek és cégének.

iTracktion tulajdonságai

 Felhő alapú – Nincs üzemeltetési költség, nincs IT karbantartás. Ön csak néhány klikkelésre van attól, hogy egy teljes funkcionalitású eszköz követő szoftver segítségével növelhesse hatékonyságát.

 Szabályozott hozzáférés – A kollegák csak azon eszközöket láthatják, melyek nekik lettek kiadva. Az átadás átvétel tényét papírmentes módon tudják visszaigazolni. A vállalati eszköz vagyont csak egy szűk kör, az eszköz menedzserek érik el teljes jogosultsággal.

 Könnyű használat – Valamennyi elterjedt böngészővel használható, a felhasználói felület letisztult, átlátható, könnyen tanulható és használható. A rendszer egyidőben több nyelven is futtatható, valamint mobil eszközökre is optimalizált.

 Rengeteg funkció – A rendszer az eszköz teljes életciklusát végig követi. Tevékenységek: átadás/átvétel, szüneteltetés, tömeges módosítás, amortizáció, selejtezés, és sok más…

 Export/import – Egyszerű keresés, rendezés, szűrés. A keresések eredményei különböző formátumba   (xls, csv, doc, pdf) exportálhatóak. Az adatfeltöltést egy paraméterezhető import modul segíti.

 Figyelmeztetések – A rendszer igény szerint megadott napokkal korábban jelzi, ha egy eszközt vissza kell szolgáltatni,  lejár a garanciája, vagy éppen eljött az időszakos karbantartás, kalibráció ideje.

 E-mail értesítés – A kollegák automatikus e-mailben kapnak érteítést, amennyiben részükre egy eszköz kiadásra került. 

 Definiálható mezők – A rendszer nagy számú előre definiált mezőt tartalmaz. Azonban ha ez mégis kevésnek bizonyulna, akkor szabadon definiálhat további mezőket.

 Teljes életciklus menedzsment – Az eszközök teljes életciklusuk alatt követhetőek naprakészen a vásárlástól a selejtezésig.

 Testre szabott – Az iTracktion skálázható és testre szabható az Ön cége igényeinek megfelelően. Ne fizessen olyan csillogó-villogó szolgáltatásokért, amikre nincs valóban szüksége. Válassza ki a táblázatból az Önnek leginkább megflelő konstrukciót.

Free

3 Felhasználó
1 Admin
200 Tétel



FREE

Átadás/Átvétel
Tömeges módosítás
Export/Import
ÉCS számítás
Selejtezés
Hozzáférés szabályozás
Mobilra optimalizált
Korlátlan idő
Támogatás nélkül




Bronze

50 Felhasználó
2 Admin
1 000 Tétel

490€
+
0,99 €/év/tétel
(500 felett)

Free
Előfizetés

+
Első hónap ingyenes
Testreszabás
E-mail támogatás







Silver

200 Felhasználó
5 Admin
5 000 Tétel

984€
+
0,68 €/év/tétel
(1000 felett)

Bronze
Előfizetés

+
Értesítések
E-mail kiértesítés
Eszköznapló



Negyedéves
előfizetés
felár nélkül

Gold

500 Felhasználó
10 Admin
10 000 Tétel

3696€
+
0,36 €/év/tétel
(5000 felett)

Silver
Előfizetés

+
Egyedi mezők
Leltár támogatás




Havi
előfizetés
felár nélkül

Enterprise

Korlátlan Felhasználó
Korlátlan Admin
Korlátlan Tétel


Kérjen
Ajánlatot

Gold
Előfizetés

+
Egyedi fejlesztés
Saját domain
AD authentikáció
Kiemelt támogatás


Rugalmas
fizetési &
szerződéses
feltételek.

Tesztelje a “Free” verziót korlátlan ideig, vagy használja bármely verziót 1 hónapig ingyen.

Itt regisztrálhat minden kötelezettség nélkül.

 

 

 

 

 

 

Kérdése van? Írjon nekünk!